Årsmöte 19/2 2011

Detta innehåll är endast tillgängligt för våra betalande medlemmar i Koi Club Sweden! Är du medlem och redan har registrerat dig kan du logga in nedan.

Bra att veta: Vår grupp ”Koi Club Sweden” på Facebook är till för alla som är intresserade av koi och dammar att vara med i för att dela med sig av erfarenheter, frågor och bilder. Har du gått med i vår Facebookgrupp betyder det inte att du är medlem i Koi Club Sweden, det är två skilda saker! För att kunna ansöka om inloggning och få tillgång till klubbens medlemssidor, få klubbens tidning och vara med på dammbesök och annat som klubben anordnar måste du vara betalande medlem (se sidan ”Bli medlem”) som kostar 250 kr per år och familj.

Är du medlem i Koi Club Sweden kan du skaffa inloggning längre ner på sidan på ”Ny användarregistrering”. Var noga med att använda samma mailadress som du angivit när du skaffade medlemskap eftersom vi jämför med medlemsregistret när vi registrerar din ansökan. Du får vanligtvis dina inloggningsuppgifter via mail från oss inom några dagar.

Inloggning för befintliga användare

Ny användarregistrering